Ouderraad

Samen voor een warme school

De ouderraad zet zich elk jaar opnieuw vol enthousiasme in voor de school en de kinderen.
Onze taak  bestaat erin om een brug te slaan tussen de ouders en de school. De ouderraad wenst de school en schoolwerking opbouwend te ondersteunen. Dit doen we als helpende handen op activiteiten door het schoolteam georganiseerd of door zelf activiteiten en verkoopacties op poten te zetten.

Warme oproep

Heb je ook zin om het komende schooljaar mee te werken aan leuke activiteiten? Draag je graag je steentje bij in de organisatie van onze verkoopacties? Of wil je liever een handje helpen bij één of meerdere activisten zonder alle vergaderingen bij te wonen? Je bent van harte welkom!

Jouw tijdsinvestering (een 3-tal vergaderingen per jaar + de hulp bij activiteiten) wordt beloond met de glimlach van heel wat kinderen, waardering van het voltallige schoolteam en gezellige babbels met heel wat ouders.

We kijk er alvast naar uit om enkele nieuwe, enthousiaste ouders te verwelkomen!

Ouderraad Centrum

Perinne Verleden – voorzitter